Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Marketing Communication: An Advertising Analysis
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Ondřej Skořepa
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Sýkorová Jasna
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V závěru této práce autor dochází k zjištění, že nejvíce tato společnost používá apely na vhodnost, láci a afilaci. Zároveň ty nejúspěšnější spoty obsahují navíc apel na modernost a sexualitu. Klíčovými faktorem úspěšnosti reklamních spotu této společnosti bylo použití nevšedních až bizarních scénářů. The aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts - theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising spots of T-Mobile company. The conclusion of the work presents, that the most common advertising appeals, that was used, was suitability, cheapness and affiliation. On top of that, most successful spots contained appeals to modernity or sexuality. As the result, good results of this company advertising strategy seem to be caused by the very unusual - even bizarre scripts.