Marketingová podpora internetového obchodu
Marketing support of e-shop
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kristýna Slepičková
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Hlava Eduard
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením předmětu komunikace a internetovým marketingem. Dále je teoretická část zamě-řena na definování nástrojů e-commerce a online marketingových nástrojů, které jsou detailně rozepsány. Praktická část vychází z teoretické části, kde je představen internetový obchod a vy-hotovena analýza konkurence a analýza online marketingových aktivit, jež e-shop využívá. Hlav-ním přínosem práce je analýza internetových nástrojů marketingu pro vybraný internetový ob-chod a doporučení pro jeho rozvoj prostřednictvím vybraných online nástrojů. This diploma thesis is focused mainly on the internet marketing, tools and their subsequent analysis for selected internet shop. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part of this diploma thesis deals with the definition of the subject of communication and internet marketing. The next theoretical part focuses on the definition of e-commerce tools and online marketing tools, which are analyzed in detail. The practical part is based on the theoretical part, where the e-shop is introduced, and the analysis of the competition and the analysis of the online marketing activities used by the e-shop are completed. The main contribution of this work is the analysis of internet marketing tools for selected internet business and recommendations for its development through selected online tools.
Collections
- Diplomové práce - 32165 [118]