Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan of Luxury Cars Showroom



dc.contributor.advisorVaniš Ladislav
dc.contributor.authorTelman Nersisjan
dc.date.accessioned2020-02-01T23:51:39Z
dc.date.available2020-02-01T23:51:39Z
dc.date.issued2020-02-01
dc.identifierKOS-985499616505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86306
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá charakteristikou a sestavením marketingového plánu pro reálný podniku v oblasti autosalonu luxusních vozidel. Na začátku této práce je obecná definice marketingu a jeho vlivu na chod podniku jako takového. Dále je proveden návrh marketingového plánu pro zlepšení pozice konkrétního podniku na trhu. Na závěr jsou shrnuty výsledky analýzy.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis is working out a marketing plan for real company of trading luxury cars. In the beginning of this thesis are rules and facts about marketing plan in general. Then there is a analytic part, which contains the real steps of making marketing plan of existing company. In the end there is the result of analysis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectstrategický marketing autosaloncze
dc.subjectspolečnostcze
dc.subjectluxusní vozycze
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectcar dealershipeng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectluxury carseng
dc.titleMarketingový plán autosalonu vozidelcze
dc.titleMarketing Plan of Luxury Cars Showroomeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeRejf Libor
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam