Analýza a segmentace zákazníků pomocí statistických metod
Customer analysis and segmentation using statistical methods
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nikita Zhitnikov
Vedoucí práce
Stieberová Barbora
Oponent práce
Veselý Martin
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je analýza portfolia zákazníku v byznys segmentu telekomunikačního trhu. První část je teoretická a popisuje statistickou analýzu vícerozměrných dat, obsahuje i zásady marketingu při analýze zákazníků. Druhá část je analytická, v ní se provádí shluková a korelační analýzy, posouzení jejích výstupu a doporučení pro management společnosti. The subject of the thesis is an analysis of customers in a business segment of the telecomunication market. First part is theoretical and describes statistical methods of multidimensions data. Second part is analytical. It consists of analysis of the problem and it's solution. Last part is design and sums up the results.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [160]