Zobrazit minimální záznam

Design and control improvements of automotive gearbox back-to-back test rig



dc.contributor.advisorMiláček Ondřej
dc.contributor.authorJakub Mansfeld
dc.date.accessioned2020-02-01T23:51:27Z
dc.date.available2020-02-01T23:51:27Z
dc.date.issued2020-02-01
dc.identifierKOS-883223145905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86297
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce Úpravy uzavřeného zkušebního stavu automobilních převodovek je dokončení úprav na uzavřeném zkušebním stavu pro automobilní převodovky v laboratořích ČVUT pro dlouhodobý provoz v režimu více hladinových zkoušek. Úpravy obnáší vytvoření 3D modelu uzavřeného zkušebního stavu a jeho následné využití pro návrh ochranných krytů proti rotujícím hřídelům a pro simulaci kmitání stavu. Mezi další úkoly patří zpřesnění regulace zátěžného momentu v okruhu stavu PID regulátorem, zjištění dynamických možností stavu a návrh podpůrného členu planetového předepínacího zařízení za účelem snížení jeho kmitání.cze
dc.description.abstractThe subject of diploma thesis Design and control improvements of automotive gearbox back-to-back test rig is finishing of modifications on automotive gearbox back-to-back test rig placed in laboratories of CTU for long-term operation in regime of multilevel tests. Modifications involve creation of 3D model of the test rig, which is further used for design of protection covers against rotating shafts, 3D model is also used for vibration simulation of the test rig. Other tasks are precising of regulation of load torque of test rig by PID controller, determination of dynamic capabilities of the test rig and design of supporting element of planetary preloading device in order to reduce its vibration.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectuzavřený zkušební stavcze
dc.subjecttočivý momentcze
dc.subjectpevnostní analýzacze
dc.subjectfrekvenční analýzacze
dc.subjectvlastní frekvence a vlastní tvary kmitůcze
dc.subjectvibracecze
dc.subjectregulátorycze
dc.subjectautomotive gearbox back-toback test rigeng
dc.subjecttorqueeng
dc.subjectstrength analysiseng
dc.subjectfrequency analysiseng
dc.subjecteigenfrequency and eigenmodeeng
dc.subjectvibrationseng
dc.subjectcontrollerseng
dc.titleÚpravy uzavřeného zkušebního stavu automobilních převodovekcze
dc.titleDesign and control improvements of automotive gearbox back-to-back test rigeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHavlík Jiří
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam