Zobrazit minimální záznam

SAGE2 - Input devices and platform remote



dc.contributor.advisorChludil Jiří
dc.contributor.authorKristýna Böhmová
dc.date.accessioned2020-01-30T23:51:56Z
dc.date.available2020-01-30T23:51:56Z
dc.date.issued2020-01-30
dc.identifierKOS-762877524405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86192
dc.description.abstractTato práce se zabývá možností propojení herních vstupních zařízení se SAGE systémem. Rozebírá základní informace o vstupních zařízení a architektuře SAGE. Na základě podrobné analýzy, testovaní a implementace několika způsobů propojení, jsem přišla na způsob komunikace gamepadu a SAGE serveru. Dále se zabývám některými částmi prototypu videohry, vyvíjené v Unity enginu a exportované jako WebGL aplikace pro SAGE. Představuji několik základních možností implementace umělé inteligence. Prototyp byl vytvořen v průběhu minulého roku v mém volném čase a v rámci předmětu Programovaní grafických aplikací.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis addresses the possibility of connecting game input devices with SAGE system. It analyzes basic information about input devices and SAGE architecture. On the basis of the detailed analysis, testing and implementation of a few methods of connnecting, I have come up with a way for gamepad to comunicate with SAGE server. In addition, I address some parts of the video game prototype developed in the Unity engine and exported as a WebGL application for SAGE. I present a few simple methods how to implement artificial intelligence. The prototype was created during last year and I have worked on it in my free time and also during school subject Programming of graphical applications.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSAGE2cze
dc.subjectSAGElabcze
dc.subjectgamepadcze
dc.subjectvstupní zařízenícze
dc.subjectUnitycze
dc.subjecthracze
dc.subjectxboxcze
dc.subjectSAGE2eng
dc.subjectSAGElabeng
dc.subjectgamepadeng
dc.subjectinput deviceseng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectvideogameeng
dc.subjectxboxeng
dc.titleSAGE2 - Vstupní zařízení a ovládání platformycze
dc.titleSAGE2 - Input devices and platform remoteeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMelnikov Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam