Vliv změny časové polohy vlaku na řízení provozu
Influence of Change of Train Time Position on Operation Control
dc.contributor.advisor | Michl Zdeněk | |
dc.contributor.author | Ladislav Roll | |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T23:51:28Z | |
dc.date.available | 2020-01-16T23:51:28Z | |
dc.date.issued | 2020-01-16 | |
dc.identifier | KOS-884383637005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/85975 | |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce „Vliv změny časové polohy na řízení provozu“ je vývoj prototypu simulačního nástroje pro operativní řízení železniční dopravy, umožňující zkapacitnění úzkého hrdla železniční, vzniklého mimořádnou situací, dynamickou změnou časové polohy vlaků projíždějících postiženým úsekem. Výsledkem simulace jsou grafy jízd vlaků, jedoucích v jiném pořadí, než umožňují současné předpisy. | cze |
dc.description.abstract | The subject of thesis „Influence of Change of Train Time Position on Operation Control“ is the development of a prototype of a simulation tool for the operative control of rail transport, enabling the bottleneck of a railway, caused by an emergency situation, to be increased by a dynamic change of the time position of trains passing through the affected section. The simulation results are graphs of train movements running in a different order than the current regulations allow. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Model | cze |
dc.subject | simulace | cze |
dc.subject | pohyb vlaků | cze |
dc.subject | časová poloha vlaků | cze |
dc.subject | pořadí jízdy | cze |
dc.subject | úzké hrdlo | cze |
dc.subject | kapacita úseku | cze |
dc.subject | čas průjezdu | cze |
dc.subject | svazkování | cze |
dc.subject | Model | eng |
dc.subject | simulation | eng |
dc.subject | movement of trains | eng |
dc.subject | time position of trains | eng |
dc.subject | driving order | eng |
dc.subject | bottleneck | eng |
dc.subject | section capacity | eng |
dc.subject | transit time | eng |
dc.subject | bundling | eng |
dc.title | Vliv změny časové polohy vlaku na řízení provozu | cze |
dc.title | Influence of Change of Train Time Position on Operation Control | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Kamenický Dušan | |
theses.degree.discipline | Logistika a řízení dopravních procesů | cze |
theses.degree.grantor | ústav logistiky a managementu dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16117 [200]