Zobrazit minimální záznam

Influence of Change of Train Time Position on Operation Control



dc.contributor.advisorMichl Zdeněk
dc.contributor.authorLadislav Roll
dc.date.accessioned2020-01-16T23:51:28Z
dc.date.available2020-01-16T23:51:28Z
dc.date.issued2020-01-16
dc.identifierKOS-884383637005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85975
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Vliv změny časové polohy na řízení provozu“ je vývoj prototypu simulačního nástroje pro operativní řízení železniční dopravy, umožňující zkapacitnění úzkého hrdla železniční, vzniklého mimořádnou situací, dynamickou změnou časové polohy vlaků projíždějících postiženým úsekem. Výsledkem simulace jsou grafy jízd vlaků, jedoucích v jiném pořadí, než umožňují současné předpisy.cze
dc.description.abstractThe subject of thesis „Influence of Change of Train Time Position on Operation Control“ is the development of a prototype of a simulation tool for the operative control of rail transport, enabling the bottleneck of a railway, caused by an emergency situation, to be increased by a dynamic change of the time position of trains passing through the affected section. The simulation results are graphs of train movements running in a different order than the current regulations allow.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectModelcze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectpohyb vlakůcze
dc.subjectčasová poloha vlakůcze
dc.subjectpořadí jízdycze
dc.subjectúzké hrdlocze
dc.subjectkapacita úsekucze
dc.subjectčas průjezducze
dc.subjectsvazkovánícze
dc.subjectModeleng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectmovement of trainseng
dc.subjecttime position of trainseng
dc.subjectdriving ordereng
dc.subjectbottleneckeng
dc.subjectsection capacityeng
dc.subjecttransit timeeng
dc.subjectbundlingeng
dc.titleVliv změny časové polohy vlaku na řízení provozucze
dc.titleInfluence of Change of Train Time Position on Operation Controleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKamenický Dušan
theses.degree.disciplineLogistika a řízení dopravních procesůcze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam