Zobrazit minimální záznam

Proposal of Accident and Incident Investigation Methodology at an Airport



dc.contributor.advisorStojić Slobodan
dc.contributor.authorMartin Dillinger
dc.date.accessioned2019-09-11T22:52:00Z
dc.date.available2019-09-11T22:52:00Z
dc.date.issued2019-09-11
dc.identifierKOS-779032615805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85320
dc.description.abstractÚlohou bakalářské práce s názvem Nastavení metodiky vyšetřování leteckých nehod a událostí na letišti je analyzování současného přístupu k odbornému zjišťování příčin leteckých nehod, navrhnutí doporučení pro způsob řešení mimořádných událostí na letišti Praha a sepsání pracovních postupů pro Oddělení provozní bezpečnosti. V metodice je popsána součinnost záchranných a vyšetřovacích složek při letecké nehodě a jsou stanoveny typové činnosti Oddělení provozní bezpečnosti s kladením důrazu na koordinaci zásahu, ochranu zdraví a včasné započetí ohledání trosek. Cílem práce je proaktivně zlepšit připravenost vyšetřovacích složek na mimořádnou událost na letišti, čímž se dosáhne zvýšení úrovně provozní bezpečnosti.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis named Proposal of Accident and Incident Investigation Methodology at the Airport is the analysis of the current approach to the aircraft accident investigation, the proposal of recommendation of dealing with the emergency at Prague Airport and writing up of operating procedures for the Department of Safety. In this methodology there is the description of rescue and investigative sections cooperation and determination of model activities of the Department of Safety that focus on the intervation coordination, health protection and early initiation of debris inspection. The aim of this thesis is to proactively improve readiness of investigative sections for emergency at the airport that enhance the level of the operational safety.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectšetření leteckých nehodcze
dc.subjectforenzní inženýrstvícze
dc.subjectkrizové řízenícze
dc.subjectprovozní bezpečnost na letišticze
dc.subjectAircraft Accident Investigationeng
dc.subjectForensic Engineeringeng
dc.subjectCrisis Managementeng
dc.subjectAirport Safetyeng
dc.titleNastavení metodiky vyšetřování leteckých nehod a událostí na letišticze
dc.titleProposal of Accident and Incident Investigation Methodology at an Airporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKeller Ladislav
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam