Zobrazit minimální záznam

Proposal to Unify Heliport Requirements in the EU



dc.contributor.advisorKraus Jakub
dc.contributor.authorNikol Vašutová
dc.date.accessioned2019-09-08T22:51:37Z
dc.date.available2019-09-08T22:51:37Z
dc.date.issued2019-09-08
dc.identifierKOS-780405438905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85279
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Návrh sjednocení požadavků na heliporty v EU" je analýza standardů ICAO na území České republiky, Německa, Španělska, Slovinska, Velké Británie, Lucemburska a Nizozemska se zaměřením na konkrétní požadavky vybavení heliportů uvedených předpisem Annex 14 Volume II. Cílem je poskytnout ucelený přehled týkající se dodržování předpisu v reálné praxi. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pravidel letu, na základě kterého se odlišují v ní zmíněné předpisové požadavky pro vybavení heliportů. Společně tak s kapitolou charakterizující možnosti přiblížení vrtulníků na místo přistání slouží k utvoření komplexního přehledu o problematice, kterou se práce zabývá. Praktická část řeší dodržování předpisových požadavků na heliporty v daném státě. Na základě výsledků provedeného výzkumu jsou v textu zmíněny jak objevené nesoulady, tak i příčiny jejich vzniku a navržené úpravy, kterými by je bylo možné eliminovat.cze
dc.description.abstractThe subject matter of this bachelor thesis "Proposal to Unify Heliport Requirements in the EU" is an analysis of ICAO Standards in the Czech Republic, Germany, Spain, Slovenia, Great Britain, Luxembourg and the Netherlands with a focus on specific requirements of heliport equipment specified in Annex 14 Volume II. The theoretical part of the thesis contains a general description of the flight rules, on the basis of which requirements for heliport equipment mentioned in the document differ. Alongside with the chapter describing the helicopter approach to the landing, they serve to create a comprehensive overview of issues which is the thesis dealing with. The practical part is aimed at compliance with the regulations for heliports in individual states. Based on the results of the research the document mentions both discovered discrepancies along with their causes and propounded adjustments that could be used to eliminate the irregularities.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAnnex 14 Volume IIcze
dc.subjectfyzické vlastnosti heliportůcze
dc.subjectkategorizace heliportůcze
dc.subjectstandardy ICAOcze
dc.subjectvizuální prostředky heliportůcze
dc.subjectAnnex 14 Volume IIeng
dc.subjectphysical characteristics of heliportseng
dc.subjectcategorization of heliportseng
dc.subject
ICAO Standardseng
dc.subjectvisual aids of heliportseng
dc.titleNávrh sjednocení požadavků na heliporty v EUcze
dc.titleProposal to Unify Heliport Requirements in the EUeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHájková Šárka
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam