Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of Public Sector Entity



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorMaxim Trojan
dc.date.accessioned2019-09-07T22:51:56Z
dc.date.available2019-09-07T22:51:56Z
dc.date.issued2019-09-07
dc.identifierKOS-780130791805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85258
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů komunikace, které úřad využívá ke komunikaci s veřejností a rovněž analýza zpětné vazby elektronických kanálů za období listopad 2018-červenec 2019. Dále byl proveden rozhovor s vedoucími různých odborů na úřadu městské části a dotazníkové šetření zaměřené na zjištění názorů na spokojenost s různými nástroji marketingové komunikace. Na základě obou těchto analýz, rozhovorů se zaměstnanci úřadu a dotazníku byly nalezeny problémy současné elektronické komunikace a vytvořeny návrhy na možná zlepšení.cze
dc.description.abstractThe objective of this Bachelor's thesis was analysis of current state of marketing communication of the Borough of Prague 2 (mainly concerning its office) and creation of proposals for possible improvements of this communication. Analysis of current channels that the office uses for communication with the public, and analysis of feedback on electronic channels from November 2018 through July 2019. Also, an interview with the executives of different sections in the office as well as a questionnaire focused on finding opinions about satisfaction with various tools of marketing communication. Based on both analyses, the talk with office employees, and the questionnaire, it was found that there is an ongoing problem in current electronic communication and proposals of possible improvements were created.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectneziskový sektorcze
dc.subjectanalýza zpětné vazbycze
dc.subjectměstská část Praha 2cze
dc.subjectMČ Praha 2cze
dc.subjectúřadcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectnonprofit sectoreng
dc.subjectfeedback analysiseng
dc.subjectthe Borough of Prague 2eng
dc.subjectofficeeng
dc.titleMarketingová komunikace subjektu veřejného sektorucze
dc.titleMarketing Communication of Public Sector Entityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePlzáková Lucie
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam