Zobrazit minimální záznam

Specifics of B2B Marketing Communication in Mechanical Engineering



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorPatrícia Kalatová
dc.date.accessioned2019-09-07T22:51:56Z
dc.date.available2019-09-07T22:51:56Z
dc.date.issued2019-09-07
dc.identifierKOS-780131030605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85257
dc.description.abstractPredmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce spracováva teoretic-ké východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé ná-stroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy ná-strojov komunikačného mixu a ich využívanie v praxi. Posledná časť na základe vý-sledkov z analýz navrhuje kroky k zlepšeniu marketingovej komunikácie podniku.cze
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis is to define Specifics of B2B Marketing Communi-cation in Mechanical Engineering. The aim is to analyse the communication mix tools of the selected company with an emphasis on their effectiveness in the company. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of marketing communication on the B2B market and describes individual tools of marketing communication in this market. The second part contains analysis of communica-tion mix tools and their use in practice. The last part, based on the results of the analyses, suggests steps to improve the company's marketing communication.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikáciacze
dc.subjectkomunikačný mixcze
dc.subjectB2Bcze
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectMarketing Communicationeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectB2Beng
dc.titleŠpecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstvecze
dc.titleSpecifics of B2B Marketing Communication in Mechanical Engineeringeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDaňková Leona
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam