Zobrazit minimální záznam

Sample handling and proportional dilution for cell exhaust exposure in a toxicological incubator



dc.contributor.advisorVojtíšek Michal
dc.contributor.authorRajesh Rameswaran
dc.date.accessioned2019-09-04T05:51:38Z
dc.date.available2019-09-04T05:51:38Z
dc.date.issued2019-08-30
dc.identifierKOS-789317280905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85169
dc.description.abstractTento experiment je založen na experimentu toxicity výfukových plynů a vyhodnocuje dlouhodobé účinky výfukových plynů zážehového motoru na tkáně lidských buněk plic. Cílem práce je navrhnout a vyvinout experimentální nastavení, které se použije pro tento experiment, a analyzovat dva typy systémů ředění výfukových plynů - systém ředění na principu rotačních disků (MD-19, Matter engineering) a gravimetrický systém ředění (Smart sampler, AVL). Analýza je založena na faktorech, jako jsou poměry ředění, koncentrace částic v čase a distribuce průměrných velikostí. Rovněž se zkoumají ztráty částic v odběrném potrubí výfukových plynů.cze
dc.description.abstractThis master thesis is based on an exhaust toxicity experiment performed to evaluate the long-term effects of a contemporary spark-ignition engine exhaust on human lung cell tissues. The goal of the thesis is to design and develop the experimental setup that is used for this experiment and to analyse two types of exhaust dilution systems - a rotating disc dilution system (MD-19, Matter engineering) and a gravimetric dilution system (Smart sampler, AVL). The analysis is based on factors like dilution ratios, particle concentrations over time and mean size distributions. The losses in particulate matter through the exhaust sampling train are also investigated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectČásticecze
dc.subjectkoncentrace částiccze
dc.subjecttoxicita výfukových plynůcze
dc.subjectsystémy ředění výfukových plynůcze
dc.subjectztráty částiccze
dc.subjectParticulate mattereng
dc.subjectparticle concentrationeng
dc.subjectexhaust toxicityeng
dc.subjectexhaust dilution systemseng
dc.subjectparticle losseseng
dc.titleVzorkovací trať a proporcionální ředění vzorku pro toxikologický inkubátor pro expozice buněčných kultur výfukovým plynůmcze
dc.titleSample handling and proportional dilution for cell exhaust exposure in a toxicological incubatoreng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeOndráček Jakub
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam