Analýza motivačního procesu ve vztahu k pracovní výkonnosti zaměstnanců servisního úseku společnosti Schindler CZ, a.s.
Analysis of motivation process in relation to the work performance of employees of the service department of Schindler CZ, a.s.
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jiří Socha
Supervisor
Charvátová Dagmar
Opponent
Možná Martina
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku motivace pracovníků a s ní související systém řízení pracovního výkonu a systém odměňování pracovníků. V teoretické části jsou definovány pojmy motivace, stimulace a jsou popsány některé motivační teorie. Dále je vysvětlena problematika řízení pracovního výkonu a odměňování pracovníků. V analytické části je popsáno, jakým způsobem je řízena motivace servisních techniků společnosti Schindler CZ, a.s. Je představen systém řízení jejich výkonnosti a systém odměňování. Následuje část návrhů a doporučení, které byly navrženy s cílem podpořit motivaci servisních techniků a zlepšit efektivitu práce. This thesis is focused on the issue of employee motivation, performance management and the system of remuneration of workers. In the theoretical part are defined motivation concepts, stimulation and described some of motivation theories. Further is explained the issue of performance management and remuneration of workers. The analytical part described how the motivation of Schindler CZ, a.s. service technicians is managed. Then their performance management system and remuneration system are introduced. The next part consists of Proposals and recommendations, which were proposed to support motivation of service technicians and to improve work efficiency.
Collections
- Diplomové práce - 12138 [166]