Zobrazit minimální záznam

Optimizing vehicle fuel consumption using a mild-hybrid powertrain.



dc.contributor.advisorMorkus Josef
dc.contributor.authorBhargava Sriram Kone
dc.date.accessioned2019-08-30T22:52:16Z
dc.date.available2019-08-30T22:52:16Z
dc.date.issued2019-08-30
dc.identifierKOS-789317275705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85083
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá přeměnou klasického vozidla poháněného spalovacím motorem na mild hybrid a optimalizace spotřeby paliva. Výzkum je prováděn za použití gradientních dat získaných na dané testovací trase a jako testovací vozidlo byla použita Škoda Octavia 1.4 TSI.K vytvoření modelu mild-hybridního vozidla a provedení simulací byl použit software MATLAB Simulink. Cílem práce je zlepšit spotřebu paliva za využití systému rekuperace. Na základě energetických požadavků byl vybrán vhodný elektromotor. Ovladač, který reguluje činnost spalovacího motoru a elektromotoru, je navržen tak, aby byl stav nabití baterie ke konci jízdy přibližně stejný jako na začátku. Získané výsledky ze simulací prokazují, že hybridní vozidlo má nižší spotřebu paliva.cze
dc.description.abstractThis master's thesis is intended for hybridisation of conventional internal combustion engine-powered vehicle into a mild hybrid vehicle and optimises it for fuel savings. This research is done using a specific vehicle and a specific test track with gradient data. The vehicle used as the test car is Skoda Octavia 1.4 TSI. MATLAB Simulink and Stateflow environments have been used to model and run the simulations for this mild-hybrid vehicle. The goal is to improve fuel efficiency by utilising the energy recuperation potential. Appropriate electric motor/generator has been selected based on the energy requirements. Hybrid controller algorithm required to moderate ICE and EM is designed to retain a similar level of state of charge by the end of the trip. In conclusion, obtained simulation results of mild-hybrid vehicle model have been compared to ICE vehicle and optimised for better efficiency.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMild- hybridní optimalizacecze
dc.subjectMATLAB Simulinkcze
dc.subjectZlepšení palivové účinnostcze
dc.subjectMild hybrid optimisationeng
dc.subjectMATLAB Simulinkeng
dc.subjectSOC optimisationeng
dc.subjectfuel efficiency Improvementeng
dc.subjecthybrid vehicle control logiceng
dc.titleOptimalizace spotřeby paliva s použitím mild-hybridního pohonu vozidlacze
dc.titleOptimizing vehicle fuel consumption using a mild-hybrid powertrain.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMacek Jan
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam