ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh obrysu vačky pro zážehový motor

Cam Design for SI Engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Beňa
Vedoucí práce
Tichánek Radek
Oponent práce
Čečrle Jiří
Studijní obor
Konstruování podporované počítačem
Studijní program
Strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá navržením časování a zdvihové křivky ventilů konkrétního zážehového spalovacího motoru. Cílem práce je zvýšit výkon motoru ve vyšších otáčkách, oproti sériovému provedení. Zvýšení výkonu je dosaženo zvýšením plnící účinnosti v oblasti vyšších otáček. Výsledná charakteristika motoru je simulována v programu GT-POWER. Součástí práce je výpočet kinematiky a dynamiky ventilového rozvodu za pomoci programového balíčku GT-SUITE. Práce také pojednává o problematice navrhování ventilových pružin.
 
The thesis deals with the design of timing and lifting curve of valves of an internal combustion engine. The objective of the thesis is increase of SI engine power at higher speed. This goal will be achieved by improving of the filling efficiency. For this purpose, 1-D thermodynamic simulation program is used. The correctness of the proposed solution is verified by using the GT-Suite software package. The thesis also deals with the design of valve springs.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/84713
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.329Mb)
PRILOHA (474.8Kb)
POSUDEK (95.14Kb)
POSUDEK (216.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [212]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV