Letištní vozovky
Airport Pavements
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Roman Kočí
Vedoucí práce
Pánek Petr
Oponent práce
Čulík Tomáš
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce bylo popsání rozdělení letištních ploch, určit typy konstrukce letištních vozovek, dále zmínit vývoj systémů únosnosti a zdokumentovat současně používané skladby konstrukce vozovek na libovolně vybraných letištích. V další části pak návrh netuhé a tuhé varianty konstrukce vozovky zpevněné letištní plochy. The aim of the bachelor thesis is to introduce types of airfield areas, constructions of airfield roads, development of dynamic load capacity systems and to document current structure odf airfield surfaces at random airports. The other part of the document includes design of non-rigid and rigid variant of airfield hard surface construction.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]