Zobrazit minimální záznam

Bridge Kulmrich



dc.contributor.advisorFoglar Marek
dc.contributor.authorMiloš Kopecký
dc.date.accessioned2019-06-25T22:53:58Z
dc.date.available2019-06-25T22:53:58Z
dc.date.issued2019-06-25
dc.identifierKOS-695600043805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83999
dc.description.abstractHlavním tématem mé bakalářské práce je návrh a posouzení dvou konstrukčních variant dálničního mostu Kulmrich v Německu. Jedná se o alternativní návrh stávajícího mostu. Návrh ideálního řešení, porovnání výhod a nevýhod hlavních dvou variant. Nosná konstrukce je tvořená v první variantě dvoutrámovou konstrukcí s konstantním průřezem a druhá varianta je dvoutrámová konstrukce s proměnným průřezem. Obě varianty jsou brané jako rámové předpjaté železobetonové konstrukce. Výpočtový model je vytvořen pomocí programu Scia Engineer. Bakalářská práce se skládá z výkresů a komentovaného statického výpočtu.cze
dc.description.abstractThe main topic of my bachelor thesis is a design and assessment of two construction variants of the Kulmrich highway bridge in Germany. This is an alternative design for an existing bridge. Design of an ideal solution, comparison of advantages and disadvantages of the main two variants. The load-bearing construction is formed in the first variant by a double-girder construction with a constant cross-section and the second variant is a double-girder construction with a variable cross-section. Both variants are taken as frame prestressed reinforced concrete structures. The analysis model is created by Scia Engineer. Bachelor thesis consists of drawings and commented static analysis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMostcze
dc.subjectsilniční mostcze
dc.subjecttrámová konstrukcecze
dc.subjectdvoutrámová konstrukcecze
dc.subjectporovnání variantcze
dc.subjectkonstantní průřezcze
dc.subjectproměnný průřezcze
dc.subjectpředpjatá konstrukcecze
dc.subjectželezobetoncze
dc.subjectzatíženícze
dc.subjectBridgeeng
dc.subjecthighway bridgeeng
dc.subjectgirder constructioneng
dc.subjectdouble-girder constructioneng
dc.subjectcomparison varianteng
dc.subjectconstant cross sectioneng
dc.subjectvariable cross sectioneng
dc.subjectprestressed constructioneng
dc.subjectreinforced concreteeng
dc.subjectloadseng
dc.titleNávrh mostu Kulmrichcze
dc.titleBridge Kulmricheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeStempák David
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam