Zobrazit minimální záznam

Advanced Valve Actuation of a Diesel Engine with respect to Aftertreatment Systems



dc.contributor.advisorBolehovský Ondřej
dc.contributor.authorVeronika Zelená
dc.date.accessioned2019-06-21T22:52:27Z
dc.date.available2019-06-21T22:52:27Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifierKOS-781236892805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83649
dc.description.abstractPráce se zabývá ohřevem systému zpracování spalin naftového motoru. Cílem této práce je provést rešerši na emise, části výfukového systému na zpracování spalin v naftovém motoru, evropskou legislativu a na variabilní ventilové rozvody, konkrétně dřívější otevření výfukového ventilu a negativní překrytí zdvihových křivek výfukového a sacího ventilu. Ventilový rozvod je plně variabilní. Druhá část této práce se zabývá ustálenými a přechodovými ději, které jsou simulovány v programu GT-SUITE. V závěru této práce je na základě provedených simulací vybrána strategie, která nejlépe ohřeje výfukový systém na zpracování spalin.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with aftertreatment heat-up. The target of this thesis is to research the engine emissions, parts of aftertreatment in diesel engine, European emission standards and variable valve timing, particulate early exhaust valve opening (EEVO) and negative valve overlap (NVO). The valvetrain is the full variable. The second part of this thesis deals with steady-state and transient-state simulations in the software GT-SUITE. At the end of this thesis, I will suggest the most efficient strategy for aftertreatment heat-up.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnaftový motorcze
dc.subjectoxidační katalyzátorcze
dc.subjectfiltr pevných částiccze
dc.subjectvariabilní ventilový rozvodcze
dc.subjectemisecze
dc.subjectGT-SUITEcze
dc.subjectevropská legislativa EUROcze
dc.subjectDiesel engineeng
dc.subjectDiesel Oxidation Catalysteng
dc.subjectDiesel particulate filtereng
dc.subjectvariable valve timingeng
dc.subjectemissionseng
dc.subjectGT-SUITEeng
dc.subjectEuropean emissions standardseng
dc.titlePokročilé ovládání ventilů vznětového motoru s ohledem na emisní systémycze
dc.titleAdvanced Valve Actuation of a Diesel Engine with respect to Aftertreatment Systemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDoleček Vít
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam