Výběr vhodného vybavení vozidlové flotily podporujícího racionalizaci provozu
Choice of Suitable Fleet Equipment Supporting Operational Rationalisation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kseniia Vakhrusheva
Vedoucí práce
Teichmann Dušan
Oponent práce
Olivková Ivana
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá výběrem monitorovacího systému pro vybavení vozidlové flotily vybrané dopravní společnosti s cílem racionalizace provozu ve firmě. První část práce seznamuje s technologií monitorovacích systémů vozidel, obsahuje analýzu vozidlového parku vybraného dopravce a definuje jeho požadavky na monitorovací systém pomocí metody FURPS+. V druhé části se provádí analýza nabídky komerčních produktů vozidlových monitorovacích systémů a následně výběr optimálního řešení s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant. This diploma thesis focused on the choice of suitable monitoring system for selected transport company with the aim of operational rationalization in the firm. The first part of the thesis introduces the technology of vehicle monitoring systems, includes the analysis of the carrier´s fleet and defines its requirements for the monitoring system by using the FURPS+ method. In the second part, commercial products of vehicle monitoring systems are analyzed and then the optimal solution is chosen by using methods of multi-criteria evaluation of variants.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]