Linky - Grafická knihovna
Linky - Graphics library
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Košata
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Berka Roman
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá analýzou současného stavu projektu světelné fasády Linky z pohledu technického zázemí, které je dostupné vývojářům k integraci s jejich aplikacemi či grafickými vizualizacemi. Analytická část práce popisuje převážně zvolené technologie pro realizaci rasterizace grafických objektů a další použité nástroje. Hlavním cílem praktické části je poskytnout takové rozhraní, které bude pochopitelné a umožní snadnou manipulaci s fyzickou fasádou pomocí virtuálního grafického plátna. S tím souvisí i návrh architektury aplikace se zaměřením na aspekt zpracování požadavků simulace vizuálních efektů v reálném čase. Závěrem práce jsou nastíněna další možná rozšíření tohoto systému o další grafické prvky či principy. Main topic of this work is to analyse current state of light facade Linky from perspective of technical resources available to developers to integrate with their applications or visualizations. Analytic part is mostly describing technologies used to implement graphics objects conversion to raster form and other important tools. Main topic to implementation part is to provide such interface that will be easy understandable and will enable intuitive manipulation with physical facade using virtual canvas. With that comes architecture design that will handle requirement of real-time simulation of graphics effects. In conclusion are proposed extensions to this solution including new graphics effects and other features.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]