Zobrazit minimální záznam

Linky - Graphics library



dc.contributor.advisorChludil Jiří
dc.contributor.authorJiří Košata
dc.date.accessioned2019-06-15T22:53:03Z
dc.date.available2019-06-15T22:53:03Z
dc.date.issued2019-06-15
dc.identifierKOS-862365802505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83237
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou současného stavu projektu světelné fasády Linky z pohledu technického zázemí, které je dostupné vývojářům k integraci s jejich aplikacemi či grafickými vizualizacemi. Analytická část práce popisuje převážně zvolené technologie pro realizaci rasterizace grafických objektů a další použité nástroje. Hlavním cílem praktické části je poskytnout takové rozhraní, které bude pochopitelné a umožní snadnou manipulaci s fyzickou fasádou pomocí virtuálního grafického plátna. S tím souvisí i návrh architektury aplikace se zaměřením na aspekt zpracování požadavků simulace vizuálních efektů v reálném čase. Závěrem práce jsou nastíněna další možná rozšíření tohoto systému o další grafické prvky či principy.cze
dc.description.abstractMain topic of this work is to analyse current state of light facade Linky from perspective of technical resources available to developers to integrate with their applications or visualizations. Analytic part is mostly describing technologies used to implement graphics objects conversion to raster form and other important tools. Main topic to implementation part is to provide such interface that will be easy understandable and will enable intuitive manipulation with physical facade using virtual canvas. With that comes architecture design that will handle requirement of real-time simulation of graphics effects. In conclusion are proposed extensions to this solution including new graphics effects and other features.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectLinky FEL ČVUTcze
dc.subjectaplikační rozhranícze
dc.subjectrasterizace vektorové grafikycze
dc.subjectškálovatelnost APIcze
dc.subjectRESTcze
dc.subjectOpenAPIcze
dc.subjectDockercze
dc.subject.NET Corecze
dc.subjectRediscze
dc.subjectGitLabcze
dc.subjectLinky FEL CTUeng
dc.subjectapplication interfaceeng
dc.subjectvector graphics rasterizationeng
dc.subjectAPI scalabilityeng
dc.subjectRESTeng
dc.subjectOpenAPIeng
dc.subjectDockereng
dc.subject.NET Coreeng
dc.subjectRediseng
dc.subjectGitLabeng
dc.titleLinky - Grafická knihovnacze
dc.titleLinky - Graphics libraryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBerka Roman
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam