Zobrazit minimální záznam

Analysis and Evaluation of Common Mobile-specific Marketing Techniques



dc.contributor.advisorPavlíčková Petra
dc.contributor.authorMartin Mazanec
dc.date.accessioned2019-06-14T22:51:37Z
dc.date.available2019-06-14T22:51:37Z
dc.date.issued2019-06-14
dc.identifierKOS-587864694405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83118
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na vylepšení akvizice uživatelů, retence a zvyšení celkovych příjmů vybrané mobilní aplikace pomocí marketingovych technik typickych pro mobilní aplikace. Teoretická část práce zkoumá, popisuje a vysvětluje stav mobilního marketingu a byznysu mobilních aplikací. V práci vysvětluji vybrané marketingové metody, sdílím názory ostatních odborníků a vysledky dalších vyzkumů. Kromě toho zkoumám a popisuji, jak je využívají nejlepší mobilní aplikace na trhu. Praktická část práce spočívá v experimentování a analyze těchto technik na aplikaci Fitify Workouts & Plans - fitness aplikaci firmy Fitify Workouts s.r.o. Tyto A/B testy byly vytvořeny a vyhodnoceny pomocí nástrojů Firebase Analytics, Google BigQuery a Google Data Studio.cze
dc.description.abstractThis work focuses on improving user acquisition, retention and revenue of selected mobile app by applying mobile-specific marketing techniques. The theoretical part of the study is a combination of exploratory, descriptive and explanatory research about mobile marketing and the business of mobile apps. In the thesis, I explain selected marketing methods, share the opinions of other experts and the results of other researches. Besides that, I observe and analyze whether and how the top grossing mobile apps use them. The practical part of this work consists of experimenting and analyzing these techniques on Fitify Workouts & Plans - a fitness app developed by Fitify Workouts s.r.o. These split testing experiments were created and evaluated with the help of Firebase Analytics, Google BigQuery, and Google Data Studio.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmobilní marketingcze
dc.subjectanalýza marketingových technikcze
dc.subjectmonetizace mobilních aplikacícze
dc.subjecttechniky pro zvýšsení retencecze
dc.subjectGoogle Playcze
dc.subjectApp Storecze
dc.subjectmobile marketingeng
dc.subjectmarketing techniques analysiseng
dc.subjectmobile appeng
dc.subjectmonetization techniqueseng
dc.subjectuser retentioneng
dc.subjectGoogle Playeng
dc.subjectApp Storeeng
dc.titleAnalýza a vyhodnocení marketingových technik pro mobilní aplikacecze
dc.titleAnalysis and Evaluation of Common Mobile-specific Marketing Techniqueseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrejčí Pavel
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam