Analýza a vyhodnocení marketingových technik pro mobilní aplikace
Analysis and Evaluation of Common Mobile-specific Marketing Techniques
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Mazanec
Supervisor
Pavlíčková Petra
Opponent
Krejčí Pavel
Field of study
Informační systémy a managementStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zaměřuje na vylepšení akvizice uživatelů, retence a zvyšení celkovych příjmů vybrané mobilní aplikace pomocí marketingovych technik typickych pro mobilní aplikace. Teoretická část práce zkoumá, popisuje a vysvětluje stav mobilního marketingu a byznysu mobilních aplikací. V práci vysvětluji vybrané marketingové metody, sdílím názory ostatních odborníků a vysledky dalších vyzkumů. Kromě toho zkoumám a popisuji, jak je využívají nejlepší mobilní aplikace na trhu. Praktická část práce spočívá v experimentování a analyze těchto technik na aplikaci Fitify Workouts & Plans - fitness aplikaci firmy Fitify Workouts s.r.o. Tyto A/B testy byly vytvořeny a vyhodnoceny pomocí nástrojů Firebase Analytics, Google BigQuery a Google Data Studio. This work focuses on improving user acquisition, retention and revenue of selected mobile app by applying mobile-specific marketing techniques. The theoretical part of the study is a combination of exploratory, descriptive and explanatory research about mobile marketing and the business of mobile apps. In the thesis, I explain selected marketing methods, share the opinions of other experts and the results of other researches. Besides that, I observe and analyze whether and how the top grossing mobile apps use them. The practical part of this work consists of experimenting and analyzing these techniques on Fitify Workouts & Plans - a fitness app developed by Fitify Workouts s.r.o. These split testing experiments were created and evaluated with the help of Firebase Analytics, Google BigQuery, and Google Data Studio.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]