Návrh RC oscilátoru pro automobilové aplikace
Design of an RC Oscillator for Automotive Applications
dc.contributor.advisor | Husák Miroslav | |
dc.contributor.author | Bogdan Miasoiedov | |
dc.date.accessioned | 2019-06-13T22:53:24Z | |
dc.date.available | 2019-06-13T22:53:24Z | |
dc.date.issued | 2019-06-13 | |
dc.identifier | KOS-880615540405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/83089 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na návrh integrovaného relaxačního oscilátoru pro automobilové aplikace, které jsou charakteristické extrémními provozními podmínkami a vysokými požadavky na robustnost. Z dostupné literatury byla provedena rešerše, která umožnila postihnout nezbytný teoretický základ pro komparativní studii nedávno představených designů integrovaných oscilátorů a také pomohla navrhnout architekturu oscilátoru, která v implementaci zahrnuje princip IEF. Za účelem předpovězení negativních vlivů na výkon systému a optimálních parametrů bloků byly provedeny simulace vysokoúrovňového modelu. V práci je diskutována implementace jednotlivých bloků a prezentovány výsledky simulace kritických parametrů. Simulace navrženého oscilátoru prokázaly konzistenci konceptu IEF pro praktickou realizaci. Realizovaný systém však potřebuje další vylepšení. | cze |
dc.description.abstract | The thesis is aimed on the integrated relaxation oscillator design for automotive applications, that are characterized by harsh operation conditions and high robustness requirements. Literature research was conducted to acquire necessary theoretical basis for comparative study of the recently proposed integrated oscillator designs to choose the oscillator architecture utilizing integrated-error feedback for the implementation. High-level model simulations were conducted to predict negative influences on the system performance and to suggest blocks optimal parameters for the design. The implementation of the designed blocks was discussed, and simulation results of the critical parameters were presented. The designed oscillator simulations proved the consistency of the integrated-error feedback concept for practical realization. However, the designed system needs further improvements. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | automobilová elektronika | cze |
dc.subject | relaxační oscilátor | cze |
dc.subject | IEF | cze |
dc.subject | automotive electronics | eng |
dc.subject | relaxation oscillator | eng |
dc.subject | IEF | eng |
dc.title | Návrh RC oscilátoru pro automobilové aplikace | cze |
dc.title | Design of an RC Oscillator for Automotive Applications | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Dráždil Pavel | |
theses.degree.discipline | Elektronika | cze |
theses.degree.grantor | katedra mikroelektroniky | cze |
theses.degree.programme | Elektronika a komunikace | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13134 [265]