Zobrazit minimální záznam

Design of an RC Oscillator for Automotive Applications



dc.contributor.advisorHusák Miroslav
dc.contributor.authorBogdan Miasoiedov
dc.date.accessioned2019-06-13T22:53:24Z
dc.date.available2019-06-13T22:53:24Z
dc.date.issued2019-06-13
dc.identifierKOS-880615540405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83089
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na návrh integrovaného relaxačního oscilátoru pro automobilové aplikace, které jsou charakteristické extrémními provozními podmínkami a vysokými požadavky na robustnost. Z dostupné literatury byla provedena rešerše, která umožnila postihnout nezbytný teoretický základ pro komparativní studii nedávno představených designů integrovaných oscilátorů a také pomohla navrhnout architekturu oscilátoru, která v implementaci zahrnuje princip IEF. Za účelem předpovězení negativních vlivů na výkon systému a optimálních parametrů bloků byly provedeny simulace vysokoúrovňového modelu. V práci je diskutována implementace jednotlivých bloků a prezentovány výsledky simulace kritických parametrů. Simulace navrženého oscilátoru prokázaly konzistenci konceptu IEF pro praktickou realizaci. Realizovaný systém však potřebuje další vylepšení.cze
dc.description.abstractThe thesis is aimed on the integrated relaxation oscillator design for automotive applications, that are characterized by harsh operation conditions and high robustness requirements. Literature research was conducted to acquire necessary theoretical basis for comparative study of the recently proposed integrated oscillator designs to choose the oscillator architecture utilizing integrated-error feedback for the implementation. High-level model simulations were conducted to predict negative influences on the system performance and to suggest blocks optimal parameters for the design. The implementation of the designed blocks was discussed, and simulation results of the critical parameters were presented. The designed oscillator simulations proved the consistency of the integrated-error feedback concept for practical realization. However, the designed system needs further improvements.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomobilová elektronikacze
dc.subjectrelaxační oscilátorcze
dc.subjectIEFcze
dc.subjectautomotive electronicseng
dc.subjectrelaxation oscillatoreng
dc.subjectIEFeng
dc.titleNávrh RC oscilátoru pro automobilové aplikacecze
dc.titleDesign of an RC Oscillator for Automotive Applicationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeDráždil Pavel
theses.degree.disciplineElektronikacze
theses.degree.grantorkatedra mikroelektronikycze
theses.degree.programmeElektronika a komunikacecze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam