Zobrazit minimální záznam

Chatbot Support of Selected CRM Processes



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorVladimír Vlk
dc.date.accessioned2019-06-13T22:51:53Z
dc.date.available2019-06-13T22:51:53Z
dc.date.issued2019-06-13
dc.identifierKOS-762877305505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83020
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci kterých má smysl využít chatbota a provést analýzu již existujících chatbotů. Cílem praktické části práce je vytvořit v rámci podpůrné struktury chatbota, který bude demonstrovat všechny CRM procesy vybrané v předchozí části. Práce je zakončena výsledným zhodnocením náročnosti jeho vytvoření, finančních nákladů a praktických přínosů. Výsledkem této práce je chatbot, který podporuje vybrané CRM procesy. Je na něm demonstrováno, jak velký užitek a přínos může přinést společnostem, které se ho rozhodnou zavést. Práce slouží jako návod, jaké CRM procesy vybrat a jak je následně realizovat pomocí chatbota na platformě od společnosti IBM.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with problematics of using chatbot to support of CRM processes. The goal of the theoretical part is to acquaint readers with problematics of CRM systems and chatbots in general, then to describe the CRM processes within it has purpose to use chatbot and analyze already existing chatbots. The goal of the practical part is to create chatbot within supportive structure, which will demonstrate all CRM processes chosen in the previous part. The thesis is finished by the final evaluation of the difficulty of his creation, financial expensiveness and practical benefits. The result of this work is chatbot, which supports chosen CRM processes. It is demonstrated on it, how large utility and benefit can bring to companies, which decide to implement it. The work is used as a manual to CRM processes to choose and how to realize them with help of chatbot on the IBM company platform.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectchatbotcze
dc.subjectCRM systémycze
dc.subjectchatbot pro podporu CRMcze
dc.subjectCRM chatbotcze
dc.subjectanalýza využití chatbotůcze
dc.subjectIBM Cloudcze
dc.subjectIBM Watson Assistantcze
dc.subjectchatboteng
dc.subjectCRM systemseng
dc.subjectchatbot for support CRMeng
dc.subjectCRM chatboteng
dc.subjectanalyze of using chatbotseng
dc.subjectIBM Cloudeng
dc.subjectIBM Watson Assistanteng
dc.titleVyužití chatbota pro podporu vybraných CRM procesůcze
dc.titleChatbot Support of Selected CRM Processeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLouda Jan
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam