Využití chatbota pro podporu vybraných CRM procesů
Chatbot Support of Selected CRM Processes
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vladimír Vlk
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Louda Jan
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci kterých má smysl využít chatbota a provést analýzu již existujících chatbotů. Cílem praktické části práce je vytvořit v rámci podpůrné struktury chatbota, který bude demonstrovat všechny CRM procesy vybrané v předchozí části. Práce je zakončena výsledným zhodnocením náročnosti jeho vytvoření, finančních nákladů a praktických přínosů. Výsledkem této práce je chatbot, který podporuje vybrané CRM procesy. Je na něm demonstrováno, jak velký užitek a přínos může přinést společnostem, které se ho rozhodnou zavést. Práce slouží jako návod, jaké CRM procesy vybrat a jak je následně realizovat pomocí chatbota na platformě od společnosti IBM. This bachelor thesis deals with problematics of using chatbot to support of CRM processes. The goal of the theoretical part is to acquaint readers with problematics of CRM systems and chatbots in general, then to describe the CRM processes within it has purpose to use chatbot and analyze already existing chatbots. The goal of the practical part is to create chatbot within supportive structure, which will demonstrate all CRM processes chosen in the previous part. The thesis is finished by the final evaluation of the difficulty of his creation, financial expensiveness and practical benefits. The result of this work is chatbot, which supports chosen CRM processes. It is demonstrated on it, how large utility and benefit can bring to companies, which decide to implement it. The work is used as a manual to CRM processes to choose and how to realize them with help of chatbot on the IBM company platform.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Chatbot pro podporu výuky sběru informací
Autor: Eva Bamesberger; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Zíka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě experimentálního chatbota, pro využití ve výuce předmětu BI-TIS na Fakultě informačních technologií ČVUT. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli takový experiment bude úspěšný a ... -
Aplikace pro výuku první pomoci
Autor: Lucie Peksová; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)Tato bakalářská práce se zabývá využitím technologie chatbot ve vzdělávání. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s technologií, její historií a praktickým využitím. Součástí teoretické práce je analýza existujících ... -
Chatbot asistent pro manuální testování softwaru
Autor: Hrdlovics Tomáš; Vedoucí práce: Šenk Adam; Oponent práce: Surynek Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)Tato bakalářská práce se věnuje analýze, návrhu a následné implementaci chatbota - softwarového programu, který interaguje s uživatelem pomocí tzv.konverzačního rozhraní. Úkolem chatbota je pomáhat testerům procházet ...