Zobrazit minimální záznam

Electromobility and its effect on energy grid



dc.contributor.advisorWolf Petr
dc.contributor.authorVojtěch Spilka
dc.date.accessioned2019-06-12T22:53:30Z
dc.date.available2019-06-12T22:53:30Z
dc.date.issued2019-06-12
dc.identifierKOS-882639907705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82896
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá technickým řešením elektromobilů, od akumulátorových technologií až po jejich nabíjení. Hlavní část práce je věnována analýze současného a budoucího zatížení přenosové soustavy související s očekávaným nárůstem počtu elektromobilů a návrhu inteligentního řízení nabíjení, který by dokázal částečně zajistit stabilitu elektrizační sítě. V závěru práce je zpracováno ekonomické porovnání nabíjení s inteligentním řízením a nabíjení bez řízení u konkrétního objektu.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with technical solution of electric vehicles, from battery technologies to their charging. The main part of the work is devoted to the analysis of the current and future load of the transmission system related to the expected growth of electric vehicles and to the design of intelligent charging control, which could partially ensure the stability of the electricity grid. At the end of the thesis, an economic comparison of charging with intelligent control and charging without control related to a particular apartment house is processed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectelektromobilitacze
dc.subjectnabíjenícze
dc.subjectinteligentní řízenícze
dc.subjectbateriecze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectdynamické nabíjenícze
dc.subjectnabíjecí stanicecze
dc.subjectRenaultcze
dc.subjectelectromobilityeng
dc.subjectchargingeng
dc.subjectintelligent controleng
dc.subjectbatteryeng
dc.subjectelectric careng
dc.subjectdynamic chargingeng
dc.subjectcharging stationeng
dc.subjectRenaulteng
dc.titleElektromobilita a její působení na energetickou síťcze
dc.titleElectromobility and its effect on energy grideng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálík Tomáš
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam