Show simple item record

Algorithms for feedback power allocation for charging several electric vehicles



dc.contributor.advisorHurák Zdeněk
dc.contributor.authorJakub Valerián
dc.date.accessioned2019-06-12T22:51:53Z
dc.date.available2019-06-12T22:51:53Z
dc.date.issued2019-06-12
dc.identifierKOS-695599609505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82828
dc.description.abstractTato práce pojednává o prevenci výpadku jističe v domě díky řízení distribuce elektrické energie skupině nabíjejících se elektrických vozidel. Počítá se přitom i se zpožděním jak v části řízení, tak i při získávání měření. Prevenci výpadku je třeba použít v případě připojení nabíječky na společné rozvody, kde se objevuje i jiná, předem neznámá energetická zátěž. Součástí práce je krátký úvod do ''Home energy management'', které umožňují celý proces nabíjení kontrolovat, společně s přehledem užitých prvků nezbytných pro realizaci řízení nabíjení. Hlavní část se poté věnuje modelování celého systému včetně několika jeho zjednodušení v programu Simulink, teoretickému základu použitých algoritmů a jejich následné simulinkové implementaci včetně jednotlivých testů funkcionality a stability. V závěru práce jsou uvedeny dosažené výsledky a návrhy možných zlepšení celého procesu nabíjení.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the blackout protection of a fuse by controlling the electric power distribution to a group of electric vehicles, taking into account delays in control and measurements. The blackout protection has to be applied to a shared grid during charging of electric vehicles, wherein unpredictable grid loads occur. A short description of 'Home energy management', the concept which allows the control to be developed, is included as well as description of elements necessary for the control development. The main part is dedicated to the model of the whole system with several simplifications, the theoretical background of the developed algorithms, their Simulink implementation and test cases used to test behaviour and stability of the algorithms. In the conclusion the results and several ideas for improvement of the charging process can be found.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectelektrická vozidlacze
dc.subjecthome energy managementcze
dc.subjectinfrastruktura nabíjenícze
dc.subjectzpoždění v řízenícze
dc.subjectdistribuce elektrické energiecze
dc.subjectelectric vehicleseng
dc.subjecthome energy managementeng
dc.subjectcharging infrastructureeng
dc.subjectcontrol delayseng
dc.subjectcontrol of electric power distributioneng
dc.titleAlgoritmy pro zpětnovazební alokaci výkonu pro nabíjení několika elektrických vozidelcze
dc.titleAlgorithms for feedback power allocation for charging several electric vehicleseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHaniš Tomáš
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record