Zobrazit minimální záznam

Creating Realistic Environments using Photogrammetry



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorDaniel Hanák
dc.date.accessioned2019-06-12T16:00:57Z
dc.date.available2019-06-12T16:00:57Z
dc.date.issued2019-06-11
dc.identifierKOS-857604965005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82775
dc.description.abstractPři tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý a časově náročný problém. Tato práce dává čtenáři přehled o 3D počítačovém modelování s využitím fotogrammetrie. Implementovali jsme postup vytvoření realistického prostředí pomocí fotogrammetrie. Pro testování jsme vytvořili scénu jehličnatého lesa a prezentujeme výsledky zátěžových testů vyhodnocené v Unreal Engine.cze
dc.description.abstractWhen creating a realistic environment for games, we want to achieve maximum credibility of our scene. Simultaneously we want to render everything in real-time. Creating realistic vegetation, trees, and surfaces may be a rather challenging and time-consuming problem. This thesis gives an overview of the 3D computer modeling workflow with the integration of photogrammetry. We have implemented a workflow of creating a realistic environment with photogrammetry. For testing purposes, we have created a coniferous forest scene, and we have presented results of benchmark evaluated in Unreal Engine.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHerní prostředícze
dc.subjectFotogrammetriecze
dc.subjectUnreal Enginecze
dc.subjectRealistický lescze
dc.subjectPočítačová grafikacze
dc.subjectGame environmenteng
dc.subjectPhotogrammetryeng
dc.subjectUnreal Engineeng
dc.subjectRealistic foresteng
dc.subjectComputer graphicseng
dc.titleTvorba realistického prostředí pomocí fotogrametriecze
dc.titleCreating Realistic Environments using Photogrammetryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam