Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie
Creating Realistic Environments using Photogrammetry
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Daniel Hanák
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Sedláček David
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý a časově náročný problém. Tato práce dává čtenáři přehled o 3D počítačovém modelování s využitím fotogrammetrie. Implementovali jsme postup vytvoření realistického prostředí pomocí fotogrammetrie. Pro testování jsme vytvořili scénu jehličnatého lesa a prezentujeme výsledky zátěžových testů vyhodnocené v Unreal Engine. When creating a realistic environment for games, we want to achieve maximum credibility of our scene. Simultaneously we want to render everything in real-time. Creating realistic vegetation, trees, and surfaces may be a rather challenging and time-consuming problem. This thesis gives an overview of the 3D computer modeling workflow with the integration of photogrammetry. We have implemented a workflow of creating a realistic environment with photogrammetry. For testing purposes, we have created a coniferous forest scene, and we have presented results of benchmark evaluated in Unreal Engine.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [441]