Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her
Artificial Intelligence Methods for Playing Collectible Card Games
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Patrik Březina
Vedoucí práce
Lisý Viliam
Oponent práce
Blaauwbroek Lasse
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Sběratelské karetní hry jsou populární hry, které lidi hrají nejen pro zábavu, ale i na profesionální úrovni. Představují řadu výzev pro implementaci umělých hráčů, mezi které patří nejistota způsobena náhodnými událostmi, vysoké větvení rozhodovacího stromu nebo skrytá informace reprezentována neznámým obsahem protivníkova balíčku a ruky. V této práci jsou zmíněny přístupy zabývající se touto problematikou a dva z nich jsou reimplementovány a porovnány proti sobě v simulátoru Metastone, jenž implementuje logiku sběratelské karetní hry Hearthstone: Heroes of Warcraft, která je použita jako testovací prostředí. Collectible Card Games are popular games played by people for recreation as well as professionally. These games represent number of challenges for implementation of artificial players, such as uncertainty caused by random events, high branching factor of decision tree or hidden information represented by unknown content of opponent's deck and hand. In this thesis, various works addressing development of artificial player for collectible card games are introduced. Two selected approaches are then reimplemented and compared against each other in the Metastone simulator which implements logic of collectible card game Hearthstone: Heroes of warcraft that is used as a testbed for the conducted experiments.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]