Zobrazit minimální záznam

Efficiency of the Media Communication of the Organization



dc.contributor.advisorŠvihlíková Svatava
dc.contributor.authorMartina Švajnerová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:51:28Z
dc.date.available2019-06-11T14:51:28Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780130779305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82708
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na zefektivnění mediální komunikace. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam slova komunikace, nástroje mediální komunikace a další pojmy. Dále je tato část zaměřena na marketingovou komunikaci a využití médií v ní. V praktické části jsou na základě rozhovoru popisujícího současnou mediální komunikaci a na základě provedeného dotazníkového šetření navržena doporučení pro zefektivnění mediální komunikace.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is a finding of the efficiency of the media communication of floorball club FBC Slavia Praha. Its assignment is to compare theoretical basis with real applied approaches and to recommend some suggestions to streamline media communication to the organisation. The thesis is divided into two parts - the theoretical and practical part. In the theoretical part, the meaning of the word communication is described, same as tools of the media communication and other expressions. Then this thesis is focused on marketing communication and the utilization of the media in it. In the practical part, based on interview the media communication of the sport organization is described. Based on the evaluation of the executed questionnaire, the suggestions to streamline of the media communication of the sport organization are recommended.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectmediální komunikacecze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectmarketing ve sportucze
dc.subjectFBC Slavia Prahacze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectmedia communicationeng
dc.subjectefficiencyeng
dc.subjectmarketing in sporteng
dc.subjectFBC Slavia Prahaeng
dc.titleEfektivita mediální komunikace organizacecze
dc.titleEfficiency of the Media Communication of the Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtička Jan
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam