Efektivita mediální komunikace organizace
Efficiency of the Media Communication of the Organization
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martina Švajnerová
Supervisor
Švihlíková Svatava
Opponent
Štička Jan
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na zefektivnění mediální komunikace. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam slova komunikace, nástroje mediální komunikace a další pojmy. Dále je tato část zaměřena na marketingovou komunikaci a využití médií v ní. V praktické části jsou na základě rozhovoru popisujícího současnou mediální komunikaci a na základě provedeného dotazníkového šetření navržena doporučení pro zefektivnění mediální komunikace. The aim of this bachelor thesis is a finding of the efficiency of the media communication of floorball club FBC Slavia Praha. Its assignment is to compare theoretical basis with real applied approaches and to recommend some suggestions to streamline media communication to the organisation. The thesis is divided into two parts - the theoretical and practical part. In the theoretical part, the meaning of the word communication is described, same as tools of the media communication and other expressions. Then this thesis is focused on marketing communication and the utilization of the media in it. In the practical part, based on interview the media communication of the sport organization is described. Based on the evaluation of the executed questionnaire, the suggestions to streamline of the media communication of the sport organization are recommended.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [308]