Rekonstrukce fitness centra - příležitost pro jeho další rozvoj
Reconstruction of Fitness Center - Opportunity for its futher Development
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Sarah Wintersteiner
Vedoucí práce
Zralý Martin
Oponent práce
Vlčková Kristýna
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem mé diplomové práce je navrhnout, jak využít prováděnou rekonstrukci pro rozvoj samotného fitness centra. Má diplomová práce se zaměřuje na vytyčení vhodné strategie a s ní souvisejícím návrhem poskytovaných služeb pro posílení postavení daného fitness centra vycházející z analýz současného stavu a konku-renčních fitness center v relevantním okolí. Pomocí konkurenčního kola dle Portera a syntetizujících analýz analýzy SWOT a Balanced Scorecard jsem formulovala stra-tegii. Diplomová práce obsahuje taktéž nákladové propočty poskytovaných slu-žeb, kdy její vyhodnocení je provedeno pomocí Matice přežití. Dále jsem zjistila vytíženost jednotlivých služeb a porovnala cenovou nabídku jednotlivých konku-renčních fitness center, která mi spolu s popisem konkurence pomohla vyčíslit atraktivitu a konkurenční pozici na trhu v podobě GE matice. Pomocí relevantní teorie jsem dokázala vytvořit jednotlivé metody pro formulaci strategie. V poslední kapitole č. 5 se zabývám pouze návrhem řešení pro fitness centrum, kde popisuji, jak již zmíněnou strategii, tak i vizi, misi, podrobný návrh vylepšení nabízených služeb, seznam rizik během a po rekonstrukci, cenovou strategii, vý-nosově-nákladový propočet pro další roky ve formě třech scénářů. Optimistickém, realistickém a pesimistickém. V neposlední řadě navrhuji marketingovou komuni-kaci během rekonstrukce, kde se zaměřuji na komunikaci postupů rekonstrukce klientům fitness centra, návrhem nového loga a vzhledu interiéru. Po rekonstrukci jsem navrhla marketingovou kampaň s názvem „Otevíračka fitness centra“, kterou jsem zobrazila v Gantt chartu pro plánování jednotlivých aktivit. The aim of my master´s thesis is to propose how to use a reconstruction of a fit-ness center for its development. My master´s thesis is concerned with suggesting a suitable strategy with relevant services for enhancing the position of the fitness center on the basis of analysis of its present state and of competitive fitness cen-ters in the surroundings. I formulated the strategy based on competitive strategy according to Porter and synthesis of SWOT matrix and Balanced Scorecard analy-sis. The master´s thesis includes also cost calculation of the offered services. The evaluation of cost is done via method called “Matice přežití”. Furthermore, I found out utilization of individual services and compared the price offer with the indi-vidual competing fitness centers which helped me to quantify the attractiveness and competitive position on the market in the form of GE matrix. Using relevant theory, I was able to create individual methods for strategy formulation. In the last chapter No. 5, I deal only with the proposal of a fitness center solution where I de-scribe both the aforementioned strategy and vision, mission, detailed proposal of improvement of offered services, list of risks during and after reconstruction, price strategy, revenue-cost calculation for upcoming years in a form of three scenarios - optimistic, realistic and pessimistic scenario. Last but not least, I propose market-ing communication during the reconstruction where I focus on the communication of reconstruction procedures to the clients of the fitness center, the proposal of a new logo and the appearance of the interior. I designed a marketing campaign for after the reconstruction is finished called "Fitness Center Opening", which I dis-played in the Gantt Charter for Activity Planning.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [294]