Zobrazit minimální záznam

Product Innovation Launch



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKateřina Černíková
dc.date.accessioned2019-06-11T14:49:47Z
dc.date.available2019-06-11T14:49:47Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-878879637905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82628
dc.description.abstractCílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, návrh inovace včetně business plánu a komunikační strategie při uvedení inovace na trh. V rámci business plánu je pro zhodnocení prostředí využita PEST analýza, Porterův model 5-ti tržních sil a SWOT analý-za, rizika jsou hodnocena pomocí scénářů a pro popis finanční situace je použita hori-zontální i vertikální analýza. V oblasti komunikační strategie je využit model STDC.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to prepare and launch product innovation on the market within tertiary education, including the application of innovation within a selected educational facility. The main contribution of the thesis is the current state analysis, the proposal of the innovation including the business plan and the communication strategy for the introduction of innovation to the market. As part of the business plan, PEST analysis, Porter´s model of 5 market forces and SWOT analysis are used to evaluate the environment. Risks are evaluated through scenarios and vertical and horizontal analysis are used to describe the financial situation. In the field of communication strategy STDC model is used.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAnalýza prostředícze
dc.subjectbusiness pláncze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectinovace ve vzdělávánícze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectSituation Analysiseng
dc.subjectBusiness planeng
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectInnovation in Educationeng
dc.subjectCommunication Strategyeng
dc.titleUvedení produktové inovace na trhcze
dc.titleProduct Innovation Launcheng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam