Zobrazit minimální záznam

Sales Promotion Product of Selected Company



dc.contributor.advisorUličná Štěpánka
dc.contributor.authorAneta Granátová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:53Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:53Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-780131080605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82454
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem kampaně. Druhá část je praktická, která představuje agenturu Gate a zahrnuje veškeré informace o tom, čím se zabývá. V této části je také podrobně popsána vybraná kampaň podpory prodeje. Průzkum kampaně a případné návrhy na její zlepšení byly vyhodnoceny v poslední části této práce.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the analysis of sales support of Gate agency. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is theoretical, which deals with sales promotion, goals, advantages and disadvantages and the course of the campaign. The second part is practical, which presents Gate agency and includes all the information the agency deals with. This part also describes sales promotion product of the selected campaign. The campaign survey and possible suggestions for improving this campaign were evaluated in the final part of the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectagentura Gatecze
dc.subjectochutnávkycze
dc.subjecteventycze
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectsales promotion producteng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectGate agencyeng
dc.subjecttastingeng
dc.subjecteventseng
dc.titlePodpora prodeje vybrané společnosticze
dc.titleSales Promotion Product of Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam