Podpora prodeje vybrané společnosti
Sales Promotion Product of Selected Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Aneta Granátová
Supervisor
Uličná Štěpánka
Opponent
Jirkovská Blanka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem kampaně. Druhá část je praktická, která představuje agenturu Gate a zahrnuje veškeré informace o tom, čím se zabývá. V této části je také podrobně popsána vybraná kampaň podpory prodeje. Průzkum kampaně a případné návrhy na její zlepšení byly vyhodnoceny v poslední části této práce. The subject of this bachelor thesis is the analysis of sales support of Gate agency. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is theoretical, which deals with sales promotion, goals, advantages and disadvantages and the course of the campaign. The second part is practical, which presents Gate agency and includes all the information the agency deals with. This part also describes sales promotion product of the selected campaign. The campaign survey and possible suggestions for improving this campaign were evaluated in the final part of the thesis.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [311]