Zobrazit minimální záznam

Communication Strategy of Chosen Company



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorAneta Požárová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:06Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:06Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780130766205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82417
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá komunikační strategií pražské kavárny Club Café Tenis. Cílem práce je návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou s pomocí odborné literatury vymezeny základní pojmy týkající se komunikační strategie. Praktická část se zabývá představením kavárny, marketingovým mixem a také analýzou její současné komunikační strategie. Analýza podniku je provedena na základě znalostí z vysoké školy. Následně je uskutečněn marketingový výzkum, jehož součástí je vyhledávání sekundárních dat, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Na základě informací získaných z vlastního výzkumu dochází v závěru praktické části k formulaci návrhu nové komunikační strategie. Závěrečná práce by měla být přínosem pro vybranou kavárnu, která by se nad návrhem mohla zamyslet a využít ho.cze
dc.description.abstractMy bachelor thesis deals with the communication strategy of the café called "Club Café Tenis" in Prague. The aim of my bachelor thesis is to create a new communication strategy. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an explanation of the basic concepts which are connected with the communication strategy in the theoretical part. I explain the concepts with the help of professional literature. The practical part is focused on the introduction of the café, its marketing mix and the analysis of the communication strategy with the help of the knowledge acquired at the university. There is also the marketing research, which is composed of a questionnaire, interview and finding for secondary data. At the end of the practical part, there is a formulation of the proposal for the new communication strategy on the basis of information obtained from the research. The bachelor thesis should benefit mainly for the café. The owner could think of my proposal and use it for his business.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectkavárnacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcaféeng
dc.titleKomunikační strategie vybraného podnikucze
dc.titleCommunication Strategy of Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŘíhová Elena
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam