ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication Strategy of Chosen Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Aneta Požárová
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Říhová Elena
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií pražské kavárny Club Café Tenis. Cílem práce je návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou s pomocí odborné literatury vymezeny základní pojmy týkající se komunikační strategie. Praktická část se zabývá představením kavárny, marketingovým mixem a také analýzou její současné komunikační strategie. Analýza podniku je provedena na základě znalostí z vysoké školy. Následně je uskutečněn marketingový výzkum, jehož součástí je vyhledávání sekundárních dat, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Na základě informací získaných z vlastního výzkumu dochází v závěru praktické části k formulaci návrhu nové komunikační strategie. Závěrečná práce by měla být přínosem pro vybranou kavárnu, která by se nad návrhem mohla zamyslet a využít ho.
 
My bachelor thesis deals with the communication strategy of the café called "Club Café Tenis" in Prague. The aim of my bachelor thesis is to create a new communication strategy. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an explanation of the basic concepts which are connected with the communication strategy in the theoretical part. I explain the concepts with the help of professional literature. The practical part is focused on the introduction of the café, its marketing mix and the analysis of the communication strategy with the help of the knowledge acquired at the university. There is also the marketing research, which is composed of a questionnaire, interview and finding for secondary data. At the end of the practical part, there is a formulation of the proposal for the new communication strategy on the basis of information obtained from the research. The bachelor thesis should benefit mainly for the café. The owner could think of my proposal and use it for his business.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82417
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (12.89Mb)
PRILOHA (8.380Mb)
POSUDEK (208.3Kb)
POSUDEK (102.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [385]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV