Komunikační strategie vybraného podniku
Communication Strategy of Chosen Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Aneta Požárová
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Říhová Elena
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií pražské kavárny Club Café Tenis. Cílem práce je návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou s pomocí odborné literatury vymezeny základní pojmy týkající se komunikační strategie. Praktická část se zabývá představením kavárny, marketingovým mixem a také analýzou její současné komunikační strategie. Analýza podniku je provedena na základě znalostí z vysoké školy. Následně je uskutečněn marketingový výzkum, jehož součástí je vyhledávání sekundárních dat, dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Na základě informací získaných z vlastního výzkumu dochází v závěru praktické části k formulaci návrhu nové komunikační strategie. Závěrečná práce by měla být přínosem pro vybranou kavárnu, která by se nad návrhem mohla zamyslet a využít ho. My bachelor thesis deals with the communication strategy of the café called "Club Café Tenis" in Prague. The aim of my bachelor thesis is to create a new communication strategy. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an explanation of the basic concepts which are connected with the communication strategy in the theoretical part. I explain the concepts with the help of professional literature. The practical part is focused on the introduction of the café, its marketing mix and the analysis of the communication strategy with the help of the knowledge acquired at the university. There is also the marketing research, which is composed of a questionnaire, interview and finding for secondary data. At the end of the practical part, there is a formulation of the proposal for the new communication strategy on the basis of information obtained from the research. The bachelor thesis should benefit mainly for the café. The owner could think of my proposal and use it for his business.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]