Zobrazit minimální záznam

Comparison of the Use of Personnel Marketing Tools in Selected Companies



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorGabriela Srbková
dc.date.accessioned2019-06-11T14:44:59Z
dc.date.available2019-06-11T14:44:59Z
dc.date.issued2019-06-06
dc.identifierKOS-780130728405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82410
dc.description.abstractBakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele a charakteristiky současné generace studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Praktická část analyzuje využívání on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech ve vztahu k současné generaci studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení týkající se zlepšení personálního marketingu ve vybraných společnostech.cze
dc.description.abstractBachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference between employer branding and contemporary student generation and university graduates characterisation in the labour market. The practical part analyses utilization of on-line personnel marketing tools in selected companies in relation to contemporary student and university graduate generation in the labour market. The results of the bachelor thesis are proposals and recommendations related to personnel marketing improvement in selected companies.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingcze
dc.subjectbudování značky zaměstnavatelecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectgenerace studentů a absolventůcze
dc.subjectPersonnel marketingeng
dc.subjectemployer brandingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectstudent and graduate generationeng
dc.titleSrovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostechcze
dc.titleComparison of the Use of Personnel Marketing Tools in Selected Companieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠimonová Klára
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam