Komunikace ve viditelném světle pro automobilový průmysl
Visible Light Communication for the Automotive Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtěch Krča
Vedoucí práce
Zvánovec Stanislav
Oponent práce
Chvojka Petr
Studijní program
Elektronika a komunikaceInstituce přidělující hodnost
katedra elektromagnetického polePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce popisuje komunikace ve viditelné části elektromagnetického spektra a jejich využití v automobilovém průmyslu. Projekt prezentuje technologie pro VLC a také jejich výhody a aplikace. Využití polarizátorů pro zlepšení kvality komunikace je popsáno a ověřeno v této práci. Nachází se v ní také popis návrhu a realizace desek plošných spojů pro diodové drivery a samotnou laserovou diodu, které byly vytvořeny jako součást projektu prezentovaného v této práci. Poslední kapitolou jsou závěry z měření a testování navržených prototypů. This thesis describes visible light communications and their usage in automotive industry. It presents the required technologies for VLC and VLC's advantages and applications. Utilization of polarizers for enhancing the link quality is discussed and evaluated. There is also a description of the design and realization of printed circuit boards for diode drivers and for laser diode itself that were created as part of the project presented in this thesis. The last chapter contains results from testing and measurements of designed technologies.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13117 [141]