Posouzení rizika nedostatečného odmrazení v systému paralelních drah na LKPR
Risk Assessment of Insufficient Aircraft De-Icing
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ječmen Karel
Vedoucí práce
Kafková Markéta
Oponent práce
Havíř Radomír
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2019-01-22Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce "Posouzení rizika nedostatečného odmrazení v systému parelních drah na LKPR" analyzuje možné riziko nedostatečného odmrazení letadel při provozu na letišti Praha. Cílem práce je poukázání na možné narušení provozní bezpečnosti při provozu v plánovaném paralelním systému drah. Teoretická část popisuje proces odmrazování, ochranné ošetření letadla před vznikem námrazy a námrazu z hlediska meteorologie. V praktické části se zabýva zpracováním meteorologických dat pojíždecích dob letadel za účelem určení pravděpodobnosti a vážnosti rizika nedostatečného odmrazení letadla. Bachelor thesiss "Risk Assesment of Inufficient Aircraft De-Icing - LKPR Parallel RWY System" analyzes the possible insufficient de-icing of aircrafts during operations at Prague airport. The aim of thesis is point out the possible disturbance of operational safety during operations in the planned parallel RWY system. The theoretical part describes the de-icing process, the protective treatment of the aircraft against ice and icing in terms of meteorology. In the practical part, it deals with the processing of meteorological data of aircraft taxiing times in order to determine the likelihood and severity of the risk of insufficient de-icing of aircraft.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]