Využití parciálních trolejbusů v MHD města Ústí nad Labem
Use of Partial Trolleybuses in Public Transport in the City of Ústí nad Labem
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hofmanová Markéta
Vedoucí práce
Říha Zdeněk
Oponent práce
Dařílek Dalibor
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2019-01-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá využitím parciálních trolejbusů v současném provozu městské hromadné dopravy města Ústí nad Labem, které disponuje trolejbusovou páteřní sítí a autobusovou dopravou. Autobusy s dieselovým pohonem jsou nyní na ústupu a začínají se využívat jiné alternativní dopravní prostředky, které neprodukují žádné lokální emise. Cílem práce je navrhnout možnosti rozšíření stávající trolejbusové sítě pomocí parciálních trolejbusů, dále navrhnout konkrétní trasy, kde by bylo možné parciální trolejbusy nasadit do provozu, a následně zhodnotit a porovnat investiční náklady, které jsou s pořízením a provozem parciálních trolejbusů spojeny. Pro celkové zhodnocení a porovnání investičních nákladů je v práci využita metodika kalkulace nákladů v silniční dopravě. The thesis deals with the use of partial trolleybuses in the current traffic of urban public transport of the city Ústí nad Labem, which has trolleybus transport and bus transport across the city. Diesel buses are retreating to other alternative means of transport, which do not produce any local emissions. The aim of this thesis is to propose possibilities of extending current trolleybus transport with the use of partial trolleybuses, propose certain routes where partial trolleybuses could be included in urban public transport and then evaluate and compare the investment costs, which include the purchase and service of partial trolleybuses. For the overall evaluation and comparison of investment costs, is used in the thesis the methodology of cost calculation in road transport.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]