ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16117
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16117
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití parciálních trolejbusů v MHD města Ústí nad Labem

Use of Partial Trolleybuses in Public Transport in the City of Ústí nad Labem

Type of document
MAGISTERSKÁ PRÁCE
MASTER'S THESIS
Author
Hofmanová Markéta
Supervisor
Říha Zdeněk
Opponent
Dařílek Dalibor
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesů
Study program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Institutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravy
Defended
2019-01-23
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá využitím parciálních trolejbusů v současném provozu městské hromadné dopravy města Ústí nad Labem, které disponuje trolejbusovou páteřní sítí a autobusovou dopravou. Autobusy s dieselovým pohonem jsou nyní na ústupu a začínají se využívat jiné alternativní dopravní prostředky, které neprodukují žádné lokální emise. Cílem práce je navrhnout možnosti rozšíření stávající trolejbusové sítě pomocí parciálních trolejbusů, dále navrhnout konkrétní trasy, kde by bylo možné parciální trolejbusy nasadit do provozu, a následně zhodnotit a porovnat investiční náklady, které jsou s pořízením a provozem parciálních trolejbusů spojeny. Pro celkové zhodnocení a porovnání investičních nákladů je v práci využita metodika kalkulace nákladů v silniční dopravě.
 
The thesis deals with the use of partial trolleybuses in the current traffic of urban public transport of the city Ústí nad Labem, which has trolleybus transport and bus transport across the city. Diesel buses are retreating to other alternative means of transport, which do not produce any local emissions. The aim of this thesis is to propose possibilities of extending current trolleybus transport with the use of partial trolleybuses, propose certain routes where partial trolleybuses could be included in urban public transport and then evaluate and compare the investment costs, which include the purchase and service of partial trolleybuses. For the overall evaluation and comparison of investment costs, is used in the thesis the methodology of cost calculation in road transport.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80638
View/Open
PLNY_TEXT (4.618Mb)
POSUDEK (318.1Kb)
POSUDEK (485.9Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 16117 [168]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV