Zobrazit minimální záznam

Four-axle electric traction railway vehicle for regional transport



dc.contributor.advisorKalivoda Jan
dc.contributor.authorHryz Petr
dc.date.accessioned2019-02-20T11:02:43Z
dc.date.available2019-02-20T11:02:43Z
dc.date.issued2018-09-01
dc.identifierKOS-784822675705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80533
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá legislativními možnostmi provozování neinteroperabilních železničních vozidel v českém železničním systému. Porovnává jednotlivé kategorie drah a vyhodnocuje jejich vliv na konstrukci vozidla pro regionální tratě. Dále se zabývá návrhem základních parametrů čtyřnápravového elektrického trakčního vozu, návrhem jeho interiéru a vypružení. Navržené parametry vypružení jsou dále vyhodnoceny z pohledu bezpečnosti proti vykolejení a to jak analyticky, tak za pomoci simulačního programu Simpack.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the legislative possibility of operating non-interoperable railway vehicles in the Czech railway system. A comparison of the single railway categories and evaluation of their influence on the construction requirements for regional railway vehicles has been performed. Furthermore, it deals with the design of basic technical parameters of a four-axle electric traction vehicle, interior design and suspension design. The suspension parameters have been evaluated in terms of safety against derailment analytically as well as by simulation in software Simpack.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectčtyřnápravový elektrický trakční vůz,regionální železniční doprava,interoperabilní železniční vozidlo,neinteroperabilní železniční vozidlo,návrh interiéru kolejového vozidla,návrh vypružení kolejového vozidla,simulace jízdy kolejového vozidla v Simpackcze
dc.subjectFour-axle electric traction vehicle,regional railway transport,interoperable railway vehicle,non-interoperable railway vehicle,interior design of railway vehicle,suspension design of railway vehicle,simulation of running behaviour of railway vehicle in Simpackeng
dc.titleČtyřnápravový elektrický trakční vůz pro regionální dopravucze
dc.titleFour-axle electric traction railway vehicle for regional transporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-09-06
dc.contributor.refereePrell Roman
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam