Zobrazit minimální záznam

Business Plan - Vertical Hydroponic Farm for B2C Market



dc.contributor.advisorŠvecová Lenka
dc.contributor.authorKříženecký Oskar
dc.date.accessioned2019-02-20T10:59:26Z
dc.date.available2019-02-20T10:59:26Z
dc.date.issued2019-02-08
dc.identifierKOS-780409352705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80393
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru a jeho proveditelnosti. Předmětem podnikatelského záměru jsou vertikální hydroponické farmy určené pro trh spotřebitelů a malých firem. Cílem práce je ověřit, zda má smysl projekt zrealizovat. Druhým cílem je využití použitých metod jako podkladu, podle kterého bude možné analyzovat další podnikatelské záměry. V práci byly použity metody zlatého kruhu, vnitřní a vnější analýzy, strategie podniku a lidských zdrojů, marketingová strategie, metoda empatických map, procesní řízení, finanční kalkulace včetně finančních výkazů a metody čisté současné hodnoty, analýza bodu zvratu, metoda scénářů a simulace Monte Carlo. Výsledkem je ohodnocení podnikatelského záměru jako vysoce rizikového. Důvodem je vysoká citlivost poptávky, která silně ovlivňuje celkovou čistou současnou hodnotu projektu. Poptávka je navíc díky inovačnímu charakteru produktu těžko předvídatelná. Závěrem je doporučeno projekt v současné době nerealizovat a dočasně odložit. V případě zájmu o pokračování v projektu je doporučeno vyhledat rizikového investora na financování projektu, striktně v rámci metody "design thinking".cze
dc.description.abstractThe thesis focuses on the processing of the business plan and its feasibility. The subject of the business plan are vertical hydroponic farms designed for he consumer market and small businesses. The aim of the thesis is to verify whether it makes sense to realize the project. The second objective is to use the methods as the basis for analysing other business intentions. The methods of the golden circle, internal and external analysis, business and human resources strategies, marketing strategy, empathy maps, process management, financial calculations including financial statements and net present value methods, break even analysis, scenario methods and simulation Monte Carlo were used. The result of the thesis is evaluation of the business plan as a high risk one. The reason is the high sensitivity of demand, which significantly affects the overall net present value of the project. Moreover, demand is hard to predict because of the innovative nature of the product. In conclusion, it is recommended to not currently realize the project or temporarily postpone it. If there will be an interest in continuing the project, it is recommended to look for a venture investor to fund the project, strictly within the "design thinking" method.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPodnikatelský plán,lean start-up,design thinking,vertikální hydroponická farma,vnitřní analýza podniku,vnější analýza prostředí,empatické mapy,marketingová strategie,procesní řízení podniku,finanční kalkulace,metody hodnocení projektů,čistá současná hodnota,analýza rizik,investiční rozhodovánícze
dc.subjectBusiness plan,lean start-up,design thinking,vertical hydroponic farm,internal business analysis,external environment analysis,empathic maps,marketing strategy,business process management,financial calculations,project evaluation methods,net present value,risk analysis,investment decision makingeng
dc.titlePodnikatelský plán - Vertikální hydroponická farma pro B2C trhcze
dc.titleBusiness Plan - Vertical Hydroponic Farm for B2C Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-13
dc.contributor.refereeKlínský Petr
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam