Zobrazit minimální záznam

Serverless multiplayer game for mobile devices



dc.contributor.advisorGattermayer Josef
dc.contributor.authorHomolka Jakub
dc.date.accessioned2019-02-20T10:56:02Z
dc.date.available2019-02-20T10:56:02Z
dc.date.issued2019-02-01
dc.identifierKOS-762877560305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80239
dc.description.abstractTato práce se zabývá vytvořením hry na mobilní zařízení pro dva hráče. Hra je implementována pro operační systém Android a nevyužívá žádný server, komunikace mezi zařízeními probíhá na přímo. Pravidla hry vycházejí ze hry, která se původně hrála na papíře. Hráči si určí libovolné delší slovo a z písmen tohoto slova se pak v časovém limitu snaží vytvořit co nejvíce dalších slov. V práci se nejprve zabývám podrobnou specifikací hry a definuji pravidla. Následně provádím analýzu způsobů přímého propojení dvou mobilních zařízení. Po teoretické části vytvářím prototypy, na kterých zjišťuji, jaká technologie je pro mou práci vhodnější. V další části se věnuji samotnému návrhu a implementaci aplikace, která využívá nalezený nejvhodnější způsob propojení. Mimo jiné se zde zabývám i grafickým designem aplikace. V poslední kapitole popisuji uživatelské testování a řešení všech objevených problémů.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the creation of a two-player mobile game. The game is implemented for the Android operating system and does not use any server, the devices communicate directly. The rules of the game are based on the game originally played on paper. The players choose any longer word and try to create as many words as possible within the time limit. In my work, I first deal with the detailed game specification and define the rules. I then analyze how to directly connect two mobile devices. After the theoretical part, I create prototypes to find out what technology is best for my work. In the next part, I'm working on the design and implementation of the application that uses the most appropriate way to connect. Among other things I also deal with the graphic design of the application. In the last chapter, I describe user testing and solving all the problems I have discovered.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthra na mobilní zařízení,slovní hra,pro dva hráče,serverless,OS Androidcze
dc.subjectmobile game,word game,multiplayer,serverless,OS Androideng
dc.titleServerless multiplayer hra pro mobilní zařízenícze
dc.titleServerless multiplayer game for mobile deviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-06
dc.contributor.refereeŠimeček Ivan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam