Syndrom vyhoření u učitelů středních odborných škol
Teacher Burnout Syndrome at Secondary Technical School
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dlouhá Klára
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2018-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce "Syndrom vyhoření u učitelů středních odborných škol" se zabývá výskytem syndromu vyhoření na vybraných středních odborných školách stavebních. Práce je teoreticko-empiricky zaměřená. Teoretická část vychází z analýzy dostupné odborné literatury. Empirická část prezentuje výsledky sondy zaměřené na výskyt syndromu vyhoření u učitelů - za použití standardizovaného dotazníku MBI. Empirická sonda je doplněna o strukturované rozhovory se školním metodikem prevence z obou sledovaných středních odborných škol stavebních. The bachelor thesis "Teacher Burnout Syndrome at Secondary Technical Schools" deals with the occurrence of the Burnout Syndrome at two selected Secondary Technical Schools. The thesis is theoretically and empirically oriented. The theoretical part of the thesis is based on an analysis of available literature. The empirical part of the thesis presents the results of the standardized MBI questionnaire focussing on incidence of the Teacher Burnout Syndrome. The empirical probe is supplemented by structured interviews with the school prevention methodologists from the two supervised Secondary Technical schools.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]