Zobrazit minimální záznam

Active customer: How an appropriately motivated user can save costs



dc.contributor.advisorKačín Radovan
dc.contributor.authorBaláž Vladimír
dc.date.accessioned2019-02-20T10:55:29Z
dc.date.available2019-02-20T10:55:29Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-695600311605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80213
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem gamifikace s propojením na relevantní poznatky z oborů psychologie a interakčního designu. Cílem této práce je navrhnout a připravit řešení pomocí gamifikace pro českou firmu v oblasti systému sdílených kol, popsat průběh implementace gamifikace a zhodnotit průběh gamifikace. Následuje vyhodnocením efektivity aplikovaného řešení a přínos pro firmu. Práci uzavírá diskuze nad limity výsledného řešení, prostor pro zlepšení a implikace pro budoucí koncepty gamifikace v oboru.cze
dc.description.abstractMaster thesis focuses on the topic of gamification; linked to relevant findings in the fields of psychology and interaction design. Goal of this thesis is to design an implementation of a gamification solution for a Czech bike sharing company, to describe the process of the gamification implementation and to evaluate it. Nextly, applied solution's efficiency is evaluated and positive contributions to the company are assessed. Thesis is concluded with a discussion on applied concept's limitations and possible improvements, and implications for future concepts of gamification in related fields are drawn.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGamifikace,herní prvky,motivace,interakční design,testování konceptu,systém sdílených kolcze
dc.subjectGamification,game elements,motivation,interaction design,concept testing,bikesharingeng
dc.titleAktivní zákazník: Jak může vhodně motivovaný uživatel pomoci ušetřitcze
dc.titleActive customer: How an appropriately motivated user can save costseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam