Aktivní zákazník: Jak může vhodně motivovaný uživatel pomoci ušetřit
Active customer: How an appropriately motivated user can save costs
dc.contributor.advisor | Kačín Radovan | |
dc.contributor.author | Baláž Vladimír | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:55:29Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:55:29Z | |
dc.date.issued | 2018-08-30 | |
dc.identifier | KOS-695600311605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/80213 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem gamifikace s propojením na relevantní poznatky z oborů psychologie a interakčního designu. Cílem této práce je navrhnout a připravit řešení pomocí gamifikace pro českou firmu v oblasti systému sdílených kol, popsat průběh implementace gamifikace a zhodnotit průběh gamifikace. Následuje vyhodnocením efektivity aplikovaného řešení a přínos pro firmu. Práci uzavírá diskuze nad limity výsledného řešení, prostor pro zlepšení a implikace pro budoucí koncepty gamifikace v oboru. | cze |
dc.description.abstract | Master thesis focuses on the topic of gamification; linked to relevant findings in the fields of psychology and interaction design. Goal of this thesis is to design an implementation of a gamification solution for a Czech bike sharing company, to describe the process of the gamification implementation and to evaluate it. Nextly, applied solution's efficiency is evaluated and positive contributions to the company are assessed. Thesis is concluded with a discussion on applied concept's limitations and possible improvements, and implications for future concepts of gamification in related fields are drawn. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Gamifikace,herní prvky,motivace,interakční design,testování konceptu,systém sdílených kol | cze |
dc.subject | Gamification,game elements,motivation,interaction design,concept testing,bikesharing | eng |
dc.title | Aktivní zákazník: Jak může vhodně motivovaný uživatel pomoci ušetřit | cze |
dc.title | Active customer: How an appropriately motivated user can save costs | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-04 | |
dc.contributor.referee | Cupal Libor | |
theses.degree.discipline | Projektové řízení inovací v podniku | cze |
theses.degree.grantor | oddělení manažerských studií | cze |
theses.degree.programme | Řízení rozvojových projektů | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 32116 [884]