ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bankovní produkty z hlediska výhodnosti pro spotřebitele

Consumers Convenience of Banking Product

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Rynt Jiří
Vedoucí práce
Toth Daniel
Oponent práce
Scholleová Hana
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2018-09-04



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce obsahuje srovnávací analýzu nejrozšířenějších bankovních produktů u pěti korporátních bank na našem trhu s cílem doporučit nejvýhodnější z nich malým podnikatelům. Analýza byla zpracována za použití metodiky uvedené v příslušné kapitole. Hlavním výstupem práce je doporučení nejvýhodnějších produktů cílové skupině.
 
This bachelor thesis contains a comparative analysis of the most widespread banking products of five corporate banks on our market in order to recommend the most favorable of them to small entrepreneurs. The analysis was processed using the methodology given in the relevant chapter. The main output of the work is the recommendation of the most advantageous products to the target group.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80100
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.465Mb)
PRILOHA (87.13Kb)
PRILOHA (26.91Kb)
POSUDEK (612.0Kb)
POSUDEK (497.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV