Zobrazit minimální záznam

Communication Analysis of Internal HR and Supplier of Personnel Tools Company Assessment Systems s.r.o.



dc.contributor.advisorEmrová Lenka
dc.contributor.authorProkopová Tereza
dc.date.accessioned2019-02-20T10:52:34Z
dc.date.available2019-02-20T10:52:34Z
dc.date.issued2019-02-07
dc.identifierKOS-695600074105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80070
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou obchodní komunikace na trhu B2B při akviziční fázi spolupráce. Vychází z poznatků v teoretické části a propojuje je s částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na obecnou komunikaci, obchodní komunikaci a trh B2B. Praktická část se zabývá představením společnosti a kvalitativním šetřením, u kterého využívá metody pozorování. Závěrem bakalářské práce je vyhodnocení analýzy a nastolení doporučujícího návrhu pro lepší fungování obchodní komunikace. Výsledek analýzy byl, že je potřeba zdokonalit obchodní komunikaci pro plné zaujetí zákazníka.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with analysis of business communication on the B2B market during the acquisition phase of cooperation. It is based on knowledge in the theoretical part and links it to the practical part. The theoretical part focuses on general communication, business communication and the B2B market. The practical part deals with company presentation and qualitative research, which uses observation methods. The conclusion of the bachelor thesis is the evaluation of the analysis and the introduction of the recommendation proposal for better functioning of the business communication. The result of the analysis was that there is a need to improve business communication for the full commitment of the customer.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikace,Obchodní komunikace,Analýza komunikace,B2B trh,Etiketa obchodní komunikacecze
dc.subjectCommunication,Business Communication,Communication Analysis,B2B Market,B2B,Etiquette of Business Communicationeng
dc.titleAnalýza komunikace mezi interním HR a dodavatelem personálních nástrojů - Assessment Systems s.r.o.cze
dc.titleCommunication Analysis of Internal HR and Supplier of Personnel Tools Company Assessment Systems s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2019-02-12
dc.contributor.refereeŠkorňová Eva
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam